sâmbătă, 30 august 2008

Compozitie pe masa de lemn - studiu flader

5 comentarii:

Anonim spunea...

imi explici si mie te rog cum se fac umbrele purtate?
adresa de mail e ancapotec@yahoo.com
multumesc

p.s.: sterge si tu comentariul asta dupa ca am adresa de mail...

© Bogdan Nemes spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
© Bogdan Nemes spunea...

anca - intra pe forumul SOFA

http://www.tsofa.com/viewforum.php?f=29&sid=6a44cce36fce9077f51df3c784bb05e9

este o intreaga teorie, si foarte greu de pus intr-un blog ca si reply.

acolo ar fi mai usor, si ai putea arata si tu cum evoluezi, pentru ca e important sa primesti sfaturi pe baza greselilor facute.

© Bogdan Nemes spunea...

spunea...
ma, sterge chestia aia cu drepturile de autor, ca esti penibil...
asta e desenul meu de cand eram mic si prost.
scrie si tu "drepturile de autor apartin autorilor" sau ceva de genu asta... si asigura-te ca gasesti si autorii....

Numele este Nemes Bogdan, blogul este www.bogdannemes.blogspot.com daca vrei ... una din astea ai putea sa pui acolo... deasupra desenului.

unele din desenele de aici sunt ale lui Dumitrescu Vali... altele ale elevilor de la pregatire, altele nu stiu exact de unde sunt...

cand iei de pe un site sau altul baga si un nume sau un link, nu-ti insusi tu ce nu e al tau...

Laur spunea...

subscriu comentariilor anterioare.
si eu imi regasesc doua desene aici .
conteaza ca am trudit cu totii la fiecare dintre aceste desene pentru ca un "x " sa isi puna copyright pe ele . mi-e foarte usor sa le postez pe blogul personal dintr-un unghi diferit pentru a-ti compromite activitatea .
ai bun simt si respect pentru autori .

student arhitect Laurentiu Stanciu ;)

Facultatea de Arhitectura Ion Mincu Bucuresti rezultate Urbanism Design de interior, Facultatea de arhitectura Spiru Haret Bucuresti si din Cluj, monumente, arhitecti celebri, Blog si Desene de arhitectura 2008